30 Mart 2013 Cumartesi







Dünyanın en güzel hissi; Sen ona bakarsın ve o sana çoktan bakıyordur.


Yalanlarınız ortaya çıkmadıkça hepiniz dürüstsünüz 
öyle değil mi?




                                                                                              Sen bildiğim gibi kalmadın ama
                                                                                          ben unuttuğun gibiyim hâlâ. 

                                                                                                                [Murathan Mungan]
         
                   

 Oyuncak ve insan kalbi çok benzer birbirine...
 Bazen tamiri olmaz ikisinin de...
                                                                                                                                     [Sunay Akın]

Bakma böyle kötü olduğuma 
Benim de dileklerim vardı 
Benim de bir beklediğim vardı yaşamaktan 
Yeter artık vurma yüzüme çirkinliğimi 
Hergün bir kadın ağlar benim yüzümde 
Büyük dertler için benim ellerim 
Anlamıyor musun 
Sen sevildiğin için güzelsin bu kadar 
Ben sevilmediğimden böyle çirkinim



Tek bir gerçeği var aşkın;"Karşındakininadam  
olup olmadığını, aşıkken değil ayrılırken anlarsın ...
                                                              [ CEYHUN YILMAZ]





                                                             Ben gidersem gelmem ! Bunu kendine yapma.





İnsanın sevdiği birini son kez görmesinden daha kötü olan tek şey; Onu son kez gördüğünü biliyor olmasıdır... 

                                               [Paul Auster]


Hayallerim hep görücü usulü oldu; geldiler, aldılar, gittiler...






Ey îmâ edenler, îman ediniz!

                 [İBRAHİM TENEKECİ]


Birde Afrika diye bir yer vardı..
Bak, Ramazan gelsin nasıl hatırlayacağız..

                                                                      Bir insana sırrınızı verirseniz
                                                                        özgürlüğünüzü verirsiniz.
                                                                                                           [Elif ŞAFAK]

Herkesin parmak izinin farklı oluşu,sana kimsenin benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır


AZ ANLAMAK TERS ANLAMAKTAN İYİDİR


Düşünmekten utanmıyorsan, söylemekten de utanma


Bu dünya beş para bile etmez, unutma. Kendini dünyalar kadar değerli sananlar ise kendi fiyatını belirliyor aslında...
                                 [İSKENDER PALA]


Bize Vatan delisi diyorlar, kafayı vatanla bozmuşsunuz diyorlar! Çok şükür kafamız bozuk, kanımız değil.


Seninle kurduğum hayalleri başkasıyla yaşayacak kadar güçlü değilim.


Aklında bulunsun sevgilim; 
Sen beni kandırmadın, ben inanmayı seçtim.
                                                               [CAN YÜCEL]


İnsanın severek ayrıldığı tek şey kendi yastığı olmalı...


Eşek hoş laftan ne anlar sözünü yıllardır; Eşek hoşaftan ne anlar şeklinde biliyordunuz öyle değil mi... Hadi itiraf edin..:)))


Düşünsene bir gün yol da; arabada kızımız, kolumda sen ve görenler şunu desinler... "Hadi ya onlar evlendi mi?"

Elinden geliyorsa kimseyi üzme. Bırak, onlar seni üzsün. Çünkü acının sonu vardır, ama pişmanlık hep kalır.
                                            [CAN YÜCEL]

İçimdeki ben hala sen krizlerinde . . .



İnsanın sevdiklerini kaybetmekten daha büyük bir korkusu olamaz..
Ama neyi çok seviyorsa kaybederken elinden bişey gelmez..





"İnsan masumiyetini bazen bir başkasının günahıyla öder..."
                                                                          [MURATHAN MUNGAN]

Herkes bir parçamı alıyor hatıra diye.. Çöpçü çöpümü,dünya vaktimi ve ölüm beni..
                                                                                                                    [İBRAHİM TENEKECİ]

Üşüdüysen söyle sevgilim,seni bir kat daha seveyim..
                                                                            [CEMAL SÜREYA]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretçiler